جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

صحت سنجی سرعت سنج پرتابل “پلیکان”

سرعت سنج الکترومغناطیسی پرتابل مدل پلیکان Pelican
 PELICAN Electromagnetic Portable Velocity Meter

در خردادماه سال جاری، یک دستگاه سرعت سنج الکترومغناطیس پرتابل، مدل پلیکان Pelican ساخت شرکت فلوترونیک بلژیکTronic-Flow به اتفاق کارشناسان ارشد آب های سطحی آبمنطقه ای استان اردبیل در یکی از کانال های آب استان، موردتست و صحت سنجی نقطه ای قرار گرفت و نتایج آن با مولینه دقیق شرکت OTT آلمان مطابقت داده شد که صحت قرائت و نتایج ” سرعت سنجی الکترومغناطیسی پلیکان” مشخص و موردتایید قرار گرفت .
– محل های مورد مصرف این دستگاه : رودخانه ها و نهرها، کانال های آبیاری، کانال های آب، لوله های بهداشتی و انواع کانال باز
– ویژگی های عمده :   – صفحه لمسی Touch و گرافیکی تمام رنگی   – سنسور بدون قطعات متحرک و از نوع الکترومغناطیسی  – محاسبه فوری و سریع سرعت و دبی و خروجی فایل اکسل  – راد های استنلس استیل مدرج  – دارای باطری قابل شارژ و دیتالگر داخلی – سبک و قابل حمل   – توانایی ایجاد پروفایل کانال های مستطیلی ، ذوزنقه ای ، دایره ای و یا ثبت 32 پروفایل رودخانه با بستر طبیعی به نحوی که می توان عرض هر رودخانه را به 32 قسمت تقسیم و در 6 عمق متفاوت سرعت سنجی انجام داد و با وارد کردن اعداد عمق که از روی اهرم های استنلس استیل می توان قرائت نمود و وارد کرد، به منحنی دبی رسید.
PELICAN جدیدترین تجهیز قابل حمل جهت سنجش سرعت آب کانال ها و در نهایت تعیین دبی به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده است و کاربر را قادر می سازد تا به سادگی و به طور موثر، سرعت جریان را دقیق اندازه گیری کند. درجه حفاظت IP67 و بدنه مستحکم PELICAN باعث می شود که بتوان آن را در محیط های دشوار دبی سنجی مورد استفاده قرار داد و باویژگی های منحصر بفرد از جمله ش کل هیدرو داینامیکی Hydrodynamic و اندازه کوچک پروب الکترومغناطیسی و بدون قطعات متحرک و مکانیکی، امکان اندازه گیری سرعت را در نزدیکی سطح سیال (مایع) و همچنین بسترکانال و یا جداره خطوط لوله را فراهم می سازد.سنسور الکترومغناطیسی فاقد هر نوع قطعه متحرک و مکانیکی بوده که خود باعث عدم استهلاک و آسیب پذیری می شود و در نتیجه دقت واطمینان کار را تضمین می کند.
دستگاه PELICAN به کاربران این امکان را می دهد تا نه تنها داده ها را به کامپیوتر منتقل کند بلکه می توانند آنالیزهای مورد نیاز را نیز انجام دهند. این دستگاه توانایی ذخیره داده های انداه گیری شده را دارد که می تواند در محل نیز بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید و یا به پشتیبانی نیاز دارید؟