جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سمینار نمایندگیهای شرکت فلوترونیک

مدیریت و نماینده شرکت آب سنج مهر بعنوان نماینده رسمی شرکت فلوترونیک در سومین سمینار نمایندگی های شرکت فلوترونیک که در مورخه 22/01/1398 در شهر SPA بلژیک برکزار گردید حضور فعال داشتند. این سمینار بین المللی که هر دو سال یکبار با حضور کلیه نمایندگی های این شرکت بغیر از نمایندگی های شرق آسیا برگزار می گردد. در این دوره نیز 21 کشور حضور داشتند که از منطقه غرب آسیا کشور ایران و ترکیه حضور داشتند سایرین از کشورهای اروپایی ، انگلیس ، کانادا و سه شرکت از آمریکا حضور داشتند.

در این سمینار از جدیدترین دستاوردها و مدرنترین طرح های و تجهیزات اندازه گیری دبی درون کانال ها بصورت راداری یا الترسونیک و یا درون لوله ها باتکنولوژی الکترومغناطیسی اینزرشن مولتی الکترود رونمایی شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت . همچنین دو نمونه از نصب های موفق فلومترهای راداری در سراسر دنیا فرصت معرفی داشتند که توسط نمایندگان کانادا و ایران بخوبی ارایه گردید.

انتخاب یکی از نصب های فلومتر راداری فونیکس در ایران بعنوان یکی از موفق ترین نصب های این نوع فلومتر در دنیا و راه اندازی آن توسط شرکت آب سنج مهر باعث افتخار این شرکت و ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید و یا به پشتیبانی نیاز دارید؟